En kropp ett liv

Ok! Nu mår ja nästan illa

Min instagram innehåller väldigt många människor inom fitness!

Jag har självklart oxå ett hopp om att en dag se bättre ut! En tajtare kropp med fastare mage (så gott de går Efter 2 graviditeter) snyggare lår (mindre celluliter) å lite snyggare armar 

Då skulle ja känna mig snygg å nöjd över min kropp

MEN

Vem fan vill leva ett liv på kyckling å kvarg? Blir man lycklig av den kosten?

Eller inte kunna ta en dag ledigt från gymmet för att göra nått annat utan å få ångest. Ångesten borde juh vada att man lägger (nu menar ja extra mycke) tid på gymmet istället för med familj å vänner 

Efter denna graviditeten har inte mina dumma hjärnspöken hittar tillbaka (tackar Gud för de)

Det har inte blivit något hetsätande eller ångest över att ja ätit en kaka eller en skål glass

Jag lever här å nu å ingen har någonsin sagt ( va tjock du e) eller jo elias haha men han menar de inte på de viset haha 

Så varför inte kunna njuta av god mat å träna som som e kul när man lixom känner för de? 

Många av de bilder ja ser idag är på folk som tävlar i fitness! Vissa står där å lär i bilden å visar stolt upp sina anorexi-bilder med en midja så smal så man kan trä ett pannband över de
Samtidigt som röven å låren e stora som hus i jämförelse å armarna riktigt biffiga!

De finns sjävklart dom som gjort de extremt bra å fått fina kroppar!

Men e de värt de? En kropp som inte mår bra av alla deff å bulk-perioder 

Ne ja vill självklart äta nyttigt å gå ner i vikt! Träna mina pass på gymmet som ja älskar för de ger mej så mycke energi 
Promenera mina kilometer för friskluften å för min rygg skull men aldrig skulle ja utsätta min kropp för å få se ut som ett benrangel med muskler 


Min åsikt (alla har vi olika)




Kommentarer
Postat av: Pila

Bra skrivet Sandra, önskar fler tänkte som du! Jag ska bli en av dom!

2014-09-28 @ 01:50:30
Postat av: Emmelie

Härligt att läsa! Det känns som om du har fått ett sunt tankesätt. Att träna för att det är roligt är nog nyckeln för att det ska kännas bra. Tror att du kommer att må bättre när du börjar leva, njuta av det du har och inte sträva efter gräset på den andra sidan. Som jag ;-)

Kram

2014-09-28 @ 08:45:48
Postat av: Louise

Du är fin precis som du är! Du har hjärtat på rätt ställe och bryr dig om dom som förtjänar din kärlek och omtanke.

Självklart ska man göra det som känns bäst för än själv och i den utsträckning man har tid och lust.

Man gör så gott man kan oavsett vad det handlar om och det är huvudsaken.

2014-09-28 @ 08:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0