-2kg

Japp biggest losers deltagare gick Typ ner 15 kg i månaden å jag 2!!!!
Men nu har ja ju inte haft den förmånen med "bara" nyttig å hälsosam mat omkring mig 

Heller inte tiden å träna 8 timmar om dagen men ja e så himla glad för att vågen faktislt visade en minskning :)

Sälenresan rubbade mina rutiner i Maten å sen började ja unna mer lite väl mycke å helt fel saker 

Drack alkohol varje kväll vilket gör att kroppen fokuserar på å förbränna alkoholen istället för kalorierna 

Väl hemma började ja ju då äta de mesta igen å började känna en smått panik inombords att ja skulle falla tebax i dåliga mönster med dagar då ja aldrig va hungrig å mätt hela tiden men på helt fel saker 

Men nu fick ja motivationen tebax å ja e så sjukt taggad inför combaten imon med the gang bestående av syrran Lisa å Lisette + favoritinstruktören 

Hoppas Emilia oxå kan gå

Nehe nu sova 
Hungrig så längtar efter min havregrynsgröt med en tsk honung 

Dunderhonung💪


Påtal om honung!
Dessa Båda diamanterna ÄLSKAR honungsmelon haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0