Bodycombat 63

Så sjukt jobbigt passet är 
Men samtidigt står man där med ett leende å flåsar som om man skulle dö haha

Idag efter sista låten, den låten man bara matar slag efter slag å ger 110% kom de fram en kvinna som under passet stått bakom mig å säger 

- dig skulle ja inte vilja möta ensam en mörk kväll 

Så himla sjukt glad ja blev! Jag ger lixom allt ja har å ja får samtidigt höra att ja e bra på de jag gör :)

Men efter ca 5 år (minus graviditeter) så borde man ha fått in tekniken å känslan för som Helena sa då hon hörde kommentaren ja fick 

- slagen sitter,
Men ni ska se Vilka blickar ni har under passet
Så nu har ja fått skryta lite :)

Nu väntar ja in torsdagen för ännu ett pass!



Annars har min extrema huvudvärk blivit bättre idag
Igår va de hemskt! Jag har aldrig huvudvärk vilket ja e sjukt tacksam över men igår kväll insåg ja va de va

Då ja skyfflade stenen small de som tusan i skottkärran å de skrapade rejält i spaden av stenen så de va öronen som mådde dåligt 
De tryckte i båda öronen igår å käkarna så därifrån kom huvudvärken 

Öronproppar hade ja på combaten idag för ja känner att de trycker fortfarande i mina små stackars öron:(

Fick en present av syster ikväll 


Söta Knivar va?

Tusen tack :)
Fick även låna en salva som ska hjälpa mot mina hemska förkylningsblåsor
Jag kan knappt äta eller dricka just nu! Å har haft blåsor ganska ofta nu de senaste (har iof hellre blåsor i munnen än å vara förkyld ) 

Får hoppas denna ska hjälpa

Tips till er bara

Ät inte granny Smith äpple eller pepparsås när ni har blåsor i munnen!
Ger lätt en panikkänsla 👍





Kommentarer
Postat av: Pila

Klart att du är grym supermorsan👍 du ger allt o det syns att du älskar det du gör.. Keep upp the good work!!

2015-04-13 @ 23:15:28
Postat av: Anna

Vad skönt att se att man inte är själv som har öronproppar på träningspass. Själv har jag alltid öronproppar på uteställen, konserter, bio, spinningpass mm där jag tycker att volymen är på tok för hög. Jag har rätt känsliga öron och vill verkligen inte få tinnitus. Så skönt att ha öronproppar med sig och kunna plugga in dem när man själv tycker att det är för högt. Jag brukar använde musikproppar då jag tycker att de oftast dämpar tillräckligt mycket.

2015-04-21 @ 19:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0