Bomässan

Ja de blev de en sväng å som förra året va de ingen hit direkt 
Men de e väl för de inte e nått direkt intresse ja har haha

Lite blommor å lite sånt fanns iof men mest inom tak värme å fönster å försäkringar 

Men Elias va mest spänd på å se clownen Mike 
Å Gud va han skrattade under hans show 
De gillade han massa :)
Å så träffade han fixit oxå

Så härligt å se stt Elias äntligen vågar sig på lite mer! Han flög fram å gav han en kram!

Innan vi åkte hem köpte vi karameller 
Ja har längtat efter de å nu har ja ätit upp nästan 1/2 kg så nu e ja mer än nöjd haha

I eftermiddag har ja planterat om lite paprikor å tomater så ja hoppas de ska växa sig stora nu!
Jag å barnen tog oss ut på en promenad å han cyklade 

En envis pojk har ja numera med mej när ja e ute 
Idag ville ja inte gå samma väg han ville å då skrek han åt mej 
-då tänker ja cykla vilse!!!!!

Sen jävlar trampade han iväg å han smet minst 200 meter framför mig
Visste att de inte fanns någon chans till trafik så jag tog de lugnt å när de närmade sig trafiken stannade han! Men oj vilket temperament 
De har han nog fått från mej haha

Men de tjuriga försvinner fort å ikcäll har vi mest skrattar 
Min bästa Elias!






Ny vecka väntar å den ska spenderas med vänner å familj!

Hoppas ni andra haft en bra helg trots träligt väder 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0