Endorfiner

Asså så jäkla bra combatpasset blev ikväll
Bästa Elin som instruktör som ja saknat nått enormt då mina copekvällar varit just på hennes combatkvällar

Ja körde öset ikväll å kände att den där jäkla träningsvärken ja har i benen inte ska hindra mig på nått sett

Å de va så grymt skönt å roligt å ja rös gång på gång å kände tom att gråten satt i halsen 
Asså av glädje
Kan endorfiner göra en sån?

Alla ikväll körde på så grymt bra å peppade varandra nått enormt 

Ni som inte testat innan . GÖR DE!
Jag kan garantera träningsvärk , maxpuls skakiga ben å ett jäkla ös

Nästa vecka börjar dom
Med nr 63 (les mills realiser)

Å ja får allt snällt vänta tills nästa torsdag på å få se vad den har att erbjuda 
Tror nog jag tjuvkikar på you tube :)

Ha de gött alls nu i påsk

Å varför kommer påskharen med ägg för? Borde de inte vara en kyckling?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0