Egentid

Idag kände jag att jag blev lättirriterad och otroligt trött på allt 

Jag behövde komma ut å få egentid 
Inga barn att hålla koll på eller vara social utan bara kunna få vara ifred 

Tänkte tagit en härligt promenad i solen men valde att avvända tiden till å låta kroppen få jobba lite inställer

Haft nackspärr å en hemsk träningsvärk i nacken så de fick helt enkelt bli benen som skulle få jobba!
Vad är då inte bättre än backintervall 
Intervall å intervall haha jag går upp i rask takt å småspringer ner med motstånd så inte knäna får sig en massa onödig belastning

Jag brukar gå 5 varv å sen ha en paus men Idag ville ja se hur pass lång tid 10 varv tog i tid 

De e tufft å bara gå upp kan ja meddela

Sist varvet brukar ja alltid spring upp för å ta ut mej de sista 

Härliga 20 minuter blev de och enligt runkeeper är det ca 2 km! Alltså 1 km uppför å 1 km nedför haha




Avslutade med 100 benböj och 20 utfallsgång sen skrek benen 

Laddade helt enkelt batterierna med träning! De e bra grejer de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0