En helg som sprang förbi

Vädret har Hållt i sig å vi har hunnit med massa saker ute i friska luften

Elias å jag å Tuva har bla varit ute å lekt massa
Barnen har badat i poolen


Familjen hade en mysig grillning igår med  smarrig efterrätt gjord på fryst banan mango å citronsaft
Mixa ihop å njut
Mums
(Kräver dock en matberedare som har lite styrka )


Idag begav jag å Elias oss ut med svärmor å Lisa för å hitta lite svamp
Torrt i skogen så va inte så säkra på å hitta några kantareller men de blev iaf till 3 mackor ikväll

Tog oss en mysig fikastund med korv å tunnbrödsrullar vid sjön i ramkvilla
Såna små utflykter gillar jag :)




Å Elias älskar korv
Han skulle nog kunna klara sig på bara korv Haha
Eller en hamburgare me iof

Elias fick idag sätta sig på Daniels minicross han har i korsberga
Den funkar inte ännu men han har pratat om den hela kvällen
Så den ska han försöka få lagad nu för han e sååå sugen på å köra den
Haha

Kvällen avslutades med ett härligt svettigt å flåsigt cirkelfys på friskvårdcenter
Sjukt bra upplägg å övningar å jag kan känna att Jag gjorde allt ja kunde å kände att kroppen klarade 
Då e de en skön känsla man får när man åker hemåt

Imon e de ny vecka å det blir mera träning å även speedway på tisdag 
Om de nu inte får ställas in vill säga :/
Skitväder e på gång nu å det behövs iof men kan väl va uppehåll iaf på kvällen för speedwayens skull:)

Nåja nu e de dags å sova 

Kram kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0