SKOGSFOTOGRAFERING

 
 
Har länge funderat på en fotografering ute i skogen
tänk er en mörk mossig granskog med ett sött litet barn.
Idag cyklade Elias å Tuva å jag genom Illharjen
Där e så fint nu med massa lila ljung å hela naturen där är vacker
 
Så jag tänkte att idag ska ja försöka få med mig barnen dit å fotografera lite syskonbilder
 
Elias hakade på som tur va för han gillar mest när Julia fotar haha
men idag va han riktigt på hugget å poserade massa å va me på allt
 
Den andra donnan va inte helt lätt å få me på mina planer
Inte lätt å ha en kamera runt halsen samtidigt som ja ska bära runt på henne som ibland vägrade va i famnen å orkade inte stå på benen.. hade varit lättare om hon kunde gå själv (vissa stunder iaf) jag va genomsvett när vi gick hem å tuva hade varit nära å få kameran i huvudet ett antal gånger:)
 
Men några bra fick ja allt till tycker jag
Även Elias fotade lite
 
 
 
 
Ibland kan de va lite svårt å få barnen nöjda å glada
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0