2015

Detta året har jag varit mammaledig å jag har känt att livet varit utan stress!

Jag jar hittat balans i livet å lärt mej leva hälsosamt å utan att ge mej skuldkänslor över sämre val av kost 

Aldrig haft krav på mig själv att träna om jag känner att orken varit dålig eller vid sjukdom

Jag har helt enkelt mått bra både psykiskt å fysiskt 

Jag ska snart dra igår med en vardag med både familj och jobb

Schemat jag ska börja på gav mej inget direkt glädjeskutt
Att alltid spendera vardagarna med jobb sena eftermiddagar å kvällar e nått jag Helst vill slippa 

Men ett jobb e ett jobb å sålänge vi klarar av att ta hand om våra barn å passa förskolans öppettider e jag nöjd 

Vi har iaf jobb båda 2 å inkomster så vi får helt enkelt välja helgerna till att umgås tillsammans å att träffa vänner 

Tack för detta året allihopa 

Nästa år SKA bli bra de oxå! Om inte bättre 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0