Granen står så grön å "grann" i stugan


Idag bar de av ut i skogen på jakt efter 3  fina granar

Svårt å hitta tycker vi 




kul hade vi
Iaf Elias å jag som hoppade runt bland grenar stena å lerpölar



Tillslut hittade vi 3 som vi gillade :)

Han e lite osäker i skogen Elias
Vet inte om de beror på alla djur som kan komma eller om han e rädd för å gå vilse men när vi väl såg bilen på vägen tebax säger han till mig

- akta dig mamma så ingen älg kommer å hugger huvudet av dej

Då blev han Katig haha

Ikväll har vi pyntat den

Jag e perfektionist å har svårt å låta barnen få klä den precis som dom vill 
MEN jag lät Elias ta de olika färgerna på glitter å sen ville han inte pynta mer

Gash va jag inte gillar granen men det e barnens högtid å vill han ha olika färger så får han de!




Tuva sticker sig ibland på grenarna men annars gillar hon granen:)
Tror tyvärr paketen lär öppnas om de läggs under granen 

Julklappskalendern barnen har fått av faster har vi fått stänga in på kontoret annars e nog alla öppnade kvickt haha

Så nu e de jul i vårt hus på riktigt 🌲

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0