Vågen sa idag.....

-0.7kg

Not Much men en minskning vilket är bra ju

Ätit som övriga familjen å unnat mej både det ens å de andra så helt klart nöjd

Nu e de 2 kg kvar till mitt mål
2!!!!!

Jäkligt svår månad detta med mycke smarrigheter (speciellt i slutet av månaden)

MEN ska man nå sitt mål så gäller de å fokusera på de å ge allt

Jag ska självklart unna mig god mat vid jul men vem har sagt att man måste ta 2 gånger? Eller vem har sagt att paradisasken måste ätas upp?

Ne ja ska göra så gott de går å samtidigt inte sätta så hög press på mig för vet att jag blir så besviken om ja misslyckas 

Nu håller ja tummarna för att förkylningen ska försvinna så ja kan komma igång med träningen igen och sen måste ja ut å gå på mer promenader

Tuva gillar inte å sitta i vagnen så speciellt mycke längre så blir inte så många promenader tyvärr 

Nåja de e kosten som är de viktigaste 👍🏻👍🏻

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0