Sjukgymnasten

Klockan ringde kvart i 7 iag
Länge sen ja gick upp så pass tidigt 

Men väl halv 8 va de jag å högsta volym i högtalarna i Daniels bil på väg till Jönköping 

Hittade smidigare än ja trodde först men kom ändå bara 15 minuter innan jag hade min inbokade tid

Skitvägar å köra på

Genomgång av sjukdommen (som jag inte vet vad den heter) 
Övningar gjordes å inser att ja e sne å har 3 cm skillnad när ja böjer mej åt höger å åt vänster 

Men vi båda har inset att combaten e de bästa för min kropp 

4 nätter har ja klarat mig utan den starka medecinen så de e juh inte i närheten av den smärtan ja haft innan & efter graviditeten

Men idag va ja stel å ömmade lite så då tog ja en tablett på morgonen men ikväll kördes ett bra combatpass igen så hoppade även ikväl medecinen så vi får se hur de känns imon!

Men nu e jag iaf genomgången å förhoppningsvis ska ja dig tidigast om ett år igen ( beror juh på om de blir värre )

Tog mej tiden å shoppade lite kläder till barnen på lager 157 (billigt) 
Å sen lite smått å gott på rusta me innan ja handla lite mat på citygross 

I kväll va Rikard å Julia här å va barnvakter:) Elias trivs i deras sällskap å de gör Tuva oxå! ( de tog en stund för Tuva innan hon insåg att de va Rikard som kom, han blev riktigt uttittad)
Väl hemma satt tösen å sov jämte Julia å Elias va i hobbyrummet å lekte med Rikard!

Tusen tack för hjälpen :)

Julia sa att de blev många bra bilder på Tuva så nu väntar ja med spänning på å få se dom!!!



annars har eftermiddagen bestått av massa mys å lek med dessa båda godingarna!
Att en kille på endast 4 år kan vara så förstående å omtänksam mot alla trodde inte jag!
Han ger mej så himla mycke glädje i livet!

Nu sover de gott båda 2
Å de ska ja oxå göra nu! Natt natt 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0