Fuskat idag

Igår gjorde ja mina 130 squats trots förkylning å vet ni?!  
-ja trodde ja skulle dö av smärtan ja fick i bröstet å halsen

Aj aj aj

Så idag hoppade över dom! 
MEN! 
Jag tänker göra mängden iaf denna månaden så de lär bli dubbelt upp några dagar framöver tror ja! Kan juh även köra de dagar jaegentligen inte ska göra några 

Nu kör vi hostmedicin Elias å jag så förhoppningsvis slipper vi den snart! Näsan rinner oxå på mig:/ Elias va hemma idag från dagis men varit pigg idag så han orkar leka imon igen :)
Sen har han juh ledigt igen :)

Eftermiddagen spenderade vi i virserum hos mor å far

Tusen tack för vi fick komma å babbla lite:)



Ha en bra kväll alla

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0