Malmö

Här ligger ja på hotellet å har ätit en bra å hälsosam frukost 
Fanns både kakor pannkakor å våfflor me grädde å sylt men nepp, ska magen bort så ska den inte få i sig massa sånt! 

Jag kör juh en sockerfri månad nu ( inget godis söta drycker och bakverk) 
Tar även bort sånt dom alkohol å snacks när ja ändå håller på:)
Körde mina 60
Squats här på hotellet igår å ska strax göra Mina 70!

Igår blev de shopping å fyndade mig en apsnygg vinterjacka för 450:- på Kappahl å sen en tröja på hm

Kvällen blev de smarrig mat på jensens Böfhus 
Lite dålig service av servitrisen tycker vi
Man ställer juh inte 4 irish coffe på en å samma plats på bordet å låter gästen ta den till sin egna plats
Sånt ställer man juh ut till de personerna som beställt de

Men annars va maten supergod som vanligt 


Idag blir de lite mer shopping å såklart emporia
Planen är å äta lite där å sedan invänta hockeyn som börjar kl 16!
Heja Malmö Redhawks


Ska njuta vidare av semestern med mina pojkar å jag e säker på
Att min Lilla flicka har de bra hemma i virserum med mormor å morfar 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0