Summering

Som alla andra typ gjort så ska ja här summera mitt underbara 2014

Många fina stunder med vår son
Resa till Malmö med familjen + korsbergagänget 
Pyret i magen växte så de knakade 
Sa ajå till jobbet för en längre mammaledighet 
Renoverade köket 
Spenderade mer tid uppe vid kickbikeplanen än vid spisen
Födde den sötaste flickan (enligt mig) på jorden 
Några vändor på Öland 
Elias har fått bättre vattenvana å vågar Plaska själv där han inte når botten 
Haft massa trevliga vänner i min närhet å sjävklart familjen 
Firat födelsedagar å haft dop
Familjen har Firat jul med norgefolket å mormor å morbor Göran 
Haft ett fantastiskt år men inget år e juh helt utan hemska stunder å sorgsna stunder

2 bekanta till familjen har flyttat till änglarnas land 
Å en liten kille har fått beskedet om en sjukdom som ingen levande människa borde få lida av!
Jag hoppas att år 2015 ska ge ett bättre å piggare år för denna starka å goa pojken så hans familj kan få andas ut lite 

Hoppas även mina egna barn ska få vara friska å få uppleva en massa kul å göra fina framsteg 

Ska även se till å bli mer snäll mot min kropp å hålla igång med träning å hälsosammare matvanor!

Nästa nyår ska morsan vara snyggare än någonsin 

Därför startar ja nu detta året med en sockerfri månad å en squat challeng

Igår blev de en nyårsafton med fina vänner å barn
Massa massa gott i magen å en kväll som blev lyckad

Tack alla inblandade å nu kör vi ett år som ska sätta ännu en stämpel i ens dagbok om livet 













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0