Bodypump

Passet e så sjukt intensivt så man (jag iaf) mår illa vissa stunder 
Jag känner mig sjukt stolt över mig själv som pallar med dom vikterna ja faktiskt gör

Ryggen kan ja säkert mer på men min rygg e dels sne å sen e den för dålig för å öka mer i vikt! För jag behöver verkligen ryggen nu när Tuva inte kan gå ännu å sen e de ju aldrig kul å överanstränga sig


Men idag hade ja både Lisette å pila med på passet å de känns alltid Extra kul
En klapp på axeln eller ett nyp i tån haha de gör de hela lite roligare å sen taggar vi varandra bra me:)

Nästa vecka har de äntligen slängt in ett combatpass:)
Där ska endorfinerna rusa ut i kroppen vill ja lova

Dansar som en fjäril, sticker som ett bi
🐝



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0