Tisdag

Ännu en dag har passerat 
Jag hänger inte riktigt med Känner ja!
Om bara några veckor e de midsommar
Men vart e sommarvärmen?

Ser ut å komma i slutet av veckan!

Ska försöka få Komma ut med Daniels båten han köpte dagen innan Tuva föddes! Mest Elias å han som kunnat åka då jag inte vill ta med mig Tuva ännu! Hon e för liten tycker ja!
De pratar en massa här hemma om att de ska köra så fort så ja blir rädd

Haha får väl se om de blir första å sista åkturen

Dagen startade ja me dagislämning för Elias
Går mycke bättre å lämna nu vilket e jätteskönt 
Gör så ont i mig när han får panik då ja ska gå

Syrran bjöd mig å Tuva på frukost 
Sen tog ja å Tuva en sväng på stan
Skulle kunna shoppa massa menunder  mammaledighet e man inte direkt rik å sommaren närmar sig å man vill ju kunna åka på utflykter me familjen 

Eftermiddagen spenderade vi hemma hos e och a

Massa babbel å grabbarna lekte för fullt




Blev helt fylld av klistermärken! Både ja å Emmelie blev lidande 

Idag fick ja hem Elias å Tuvas kläder från h&m
Kläder till bröllopet 

Elias blev så fin

Skorna kostade bara 69.50
Så köpte 2 olika par med en lagom storlek å en med en storlek större så har han nästa år oxå:)


Han har blivit en stor pojk nu 

Undrar om den lilla növlan kommer bli lika snäll som Elias 

Håller tummarna för de





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0