Bowling raggmunk å cope

Sömnen hurrar ja inte för natten till igår
Tuva sov oroligt så ville hellre ligga i min famn än jämte mig i sängen eller va uppe
Jag gick runt å vaggade här i rummet så tillslut sov hon någon timma å sen vaket igen

Hela mitt huvud dunkade igår å de dracks extra mycke kaffe 

Men vi startade dagen å ja hade lovat Elias å gå till Kyrkis så han å ja smet dit ett par timmar 
Tyvärr va de utan ledare så ingen sångstund blev de men Elias lekte för fullt iaf 

Åkte å hämtade skidglasögon å vantar hos bästa Karin som snällt lånar ut hennes till mig:) tusen tack 

Vidare till maxi 
Å hem för å invänta mor syster å brorsdottern Melinda för en bowlingstund å självklart åt vi dagen middag där
Raggor me fläsk




Bowlingen vann Melinda å Elias kom på en andra plast å mormor kom sist
De hade de koll på de små barnen sen!

Efteråt blev de en stor kopp kaffe för å sedan ta sitt ekande huvud ner till sista cope utbildningen

Igår va de genomgång å vi jämförde alla strategierna vi gått igenom under dessa 10 veckor å kollade vilken som varit mesta användbar 

Jag e glad över att ja gått detta så pass tidigt i Elias ålder för ja har lättare å ändra mitt beteende å han växer upp me de än å försöka ändra hans beteende om han hunnit bli typ 8 år

Nu vet jag vad ja borde tänka extra på vid situationer som blir jobbiga å problem som ja borde lösa 

Helt klart en kurs ja kan tipsa er andra om

Blev diplomutdelning å tårta igår
Mums va gott de va! 

Inatt sov Tuva riktigt bra! Tackar ja för:)

De kände ja att ja behövde
Nu hör ja henne sova djupt igen så ska nog försöka ta en liten sovstund till 
Kl e juh bara 8:)

Glöm inte solförmörkelsen idag mellan 10-11 typ
Undra om den blir tydlig här hemma

Missade norrskenet som mångs runt omkring här hemma såg i tisdags natt
Hade varit kul å sett de

Nåja trevlig helg på er där ute 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0