Efterlängtad

Igår blev de combat me pila igen
Härligt å se henne igen å brun hade me blivit 

Idag tog ja en promenad till henne på jobbet så hon fick träffa Tuva lite


Hon hade velat träffas idag men eftersom vi e pågång t mor å far just nu så bestämde vi oss för en dejt imon istället 
Inte träffat mina föräldrar på nästan 6 veckor nu! Sjukdomar innan deras resa har gjort att de dragit ut på tiden:(

Jag söker en skidjacka! Jag e ute efter en billig färgglad :)

Men de e så jäkla dyra tycker ja å jag e juh egentligen bara i behov av den under de 4 dagarna vi väl e i Sälen!

Så ja kikar vidare! 

E juh några veckor kvar!
Då ska ja dra dessa tokar i pulka haha







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0