Planen sket sig

Ja de va inte lika enkelt som ja hade hoppats på så ja insåg att de va helt enkelt bättre å skippa hela grejen

Men men

De hade visst varit norrsken på himmelen i natt över flera ställen i Sverige !
Typiskt man missade de:/ hade varit kul å fått se de

Annars bjöd dagen på en härlig morgonpromenad med Karin å Maja

Blev runt sandlandet å ut vid östanå
Jag gillar den rundan 
Skönt med lite natur ibland å inte bara avgaser 

Idag fick ja lära mig att kanel som säljs i butiker inte e äkta kanel å att den rent av skulle vara livsfarlig i för stor mängd 
Man borde inte ens bjuda sina barn på kanelbullar eller annat med kanel på i allt för stor mängd för den skulle vara skadlig 




Asså alvarligt?! Vad för nått får vi äta egentligen utan att riskera livet?
Socker e de i allt
Farliga E ämnen klämmer de in här å där och sötningsmedel som e skadliga för kroppen ersätts ofta istället för vanligt socker 
Frukt å grönsaker besprutas å mängder av olika sorters mat kan ge cancer mm

Jag anser att så länge en butik har rätt att sälja produkten å varan så kan de inte vara en så stor fara för oss att stoppa i oss!
Vem mår bra av å äta en hel tesked kanel på samma gång? Eller vem mår bra av att äta 5 lådor vindruvor på samma dag ? 
För så länge du inte överkonsumerar en vara med "farliga" ämnen så ska de inte vara någon fara!

Min åsikt iaf

Vad är eran?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0