Solen

ja vart har den hållit hus idag?
Så sjukt tråkigt väder att ja knappt velat gå ut till bilen
Fick bli en mysig förmiddag inomhus med min go lilla tös..
 
Redan 8 månader nu å ja kan säga att hon kan få även en regnig dag att skina
 
 
Du goa unge...
 
Eftermiddagen har bestått av bandy med elias ( ovanligt va?)
Å sen kl 17 va de pump å ja skakar fortfarande i hela kroppen
 
så sjukt länge sen ja körde benlåtar för måndagarna brukar annars bestå av combat å fredagarna då ja kört pump/step hoppar man alltid över benböj å utfallslåten så ja kan säga att ja har svårt å gå i trappan ner till källaren nu.. hur fasen ska de då kännas på onsdag?
 
nåja jag känner iaf att ja e påväg uppåt med min motivation igen så nu ska ja la klara av å inte trycka i mig massa godis i påsk...
 
De e inte så gott att de e värt de när ja sen hamnar i svackan som ger en viktökning.. ja har juh ca 8 kg ja vill ner innan min brors bröllop i slutet på juli..
vore juh en härlig känsla å kunna få på sig en fin klänning man faktiskt kan trivas i ..
 
nåja..
kvällen bjöd på nervkittlande hockey mellan malmö å leksand..
malmö va tvugna å vinna ikväll för att ha en chans å gå upp i shl ( avgörande matchen e på torsdag 19.00)
å de va en tuff match med mestades övertag men massa spänning å doman fick flera gånger ringa upp å dubbelkolla vissa mål å så hade de leksand i hälarna hela tiden..
 
Danile låg å sprattlade som en skalbagge typ när malmö gjorde 5-3 så de va synd ja inte filmade haha elias undrade va tusan han höll på me..
 
på tal om elias.
Han satt ikväll å beklagade sig över att han inte gillar gul paprika som ja lagt på hans tallrik å som fanns i maten. De märkliga e att han fortsatte å tugga på de långa paprikabitarna..
-men varför äter du då`?
-ja men ja gillar inte dom så lova att aldrig lägga i sånna i min mat igen?
å sen tuggade han vidare..
märkligt att de gick å äta upp dom iaf??
 
nehe nu ska ja krypa ner jämte min növla.
Då honey jobbar natt får ja va glad för de lilla..
 
mina fina barn har ja iaf hemma nattetid
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0