De härliga barnen

Blev ännu en dag hemma för Elias då han lät snuvig å dan på morgonen

Men under dagen har han varit precis som vanligt men lika bra å stanna hemma lite extra så han har energi för morgondagen 

Morgonen startar som de brukar för oss
Tuva å ja äter frukost (Elias e som sin far å har svårt för frukost direkt när han vaknat)




Hon älskar å få hålla i skeden själv nu! Så de ljuva livet med mat överallt har kommit tillbaka men de måste ju lära sig å vad gör de? Jag torkar gärna bara hon e lycklig

Tog me barnen ut på shoppingrunda på stan! Mest mat iof 
E så stolt över Elias som aldrig varit en buse när han varit me ute bland bilar å människor
(Eller jo, en gång smällde han till en tant i rumpan i en affär men de räknar vi inte med)

Han går alltid j närheten å springer aldrig mitt ut i vägen 
Jag insåg idag att jag e helt lugn när ja e ute med honom på stan!
Så skönt

Efter handlingen satte ja igång me rabarbersaft och kräm
Krämen hade ja 50/50 me rabarber å jordgubbar å sen sötade ja den me stevia istället å eftersom de e så mycke sötare än socker tog ja bara 1/3 del så mycke 

Gott till kvargen oxå :)
Lite pysslande hann Elias me innan middagen oxå



Blev ett kortlekspass i hobbyrummet innan idag! Upphopp situps rumplyft planka å armhävningar bestod de av idag
Burphees e inte min grej så hoppade de denna gången


I eftermiddag hjälpte ja Lisa med å färga håret
Hoppas de blev bra sen när de väl torkade

Kvällen har Tuva å ja styrt lite medans killarna kollade speedway

Tog tid å söva henne ikväll trots att hon även idag bara sovit Max 1 timma på hela dagen

Men nu snarkar hon gått
Imon e de bvc som gäller för henne
Undrar vad hon väger :/ de går snabbt uppåt
Får hoppas de stannar av lite snart 

Köpte gummistövlar till henne som knappt går å ha för vaderna e för tjocka 

Men huvudsaken e att hon mår fint ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0