All denna oro

Ikväll strömmar de in inlägg på Facebook om hot 
Hot mot regeringen å en person sägs ha bevis att något kommer ske i centrala Göteborgs under jul/nyår

Jag satt med min dotter i famnen ikväll
Hon somnade gott med sin kanin i sina armar 

Ovetandes om hur världen ser ut å vad som sker runtomkring

Jag känner mej så svag
Jag e rädd för vad som kommer hända dom! Händer de mej nått hur ska dom klara sig å hur ska dom må??

Ska man våga åka till Malmö å gå på hockey i mellandagarna eller spränger någon arenan i luften? 

Jag e rädd för att jag inte har kontrollen
På vad som händer
Det vet ja att jag aldrig haft å aldrig kommer ha men just nu finns faran så pass nära

Jag skulle hellre vilja oroa mig för pedofiler och kidnappare än självmordbombare å is soldater som skär halsen av människor å ser som troféer

Blä för detta 

BLÄ

Kommentarer
Postat av: Pila

Snälla du, förstår din oro men deras poäng är att ge oss den..
Vi ska känna oss rädda, o visa respekt för allt de tror på..
Men låt det inte gå så långt att du mår dåligt av det!
Ingen av oss kan gå o vänta, det knäcker oss..
Vi bor i små samhällen, o Malmö arena är nog ingen jätterisk, värre i Stockholm el Gbg när Sverige möter andra länder..
Vi är o förblir tillsammans 💕

2015-11-16 @ 20:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0