Burrrr

Idag har kylan Hållt sig fast

Fick starta bilen lite innan Kyrkis så de inte va allt för kallt 

Men de e så här november ska vara
Å idag sken solen oxå så klaga e de sista jag ska göra

dagen var bestått av ett par timmar på Kyrkis men barnen
Matlagning
Shoppat ny mössa till Tuva så man ser att de inte är en liten Elias jag e ute med! 


Hans gamla skor hans jacka å hans mössa

Nu har vi fixat en rosa till henne

Handlade lite på Willys å sen hem å spelade spel som han fick i födelsedagspresent 

Han leker för fullt här hemma med allt han fått






Ikväll hade jag svärmor å svärfar här som barnvakter

Kunde då Smita iväg på combaten 
Nästa måndag e de ny realise
Måste kolla på youtube för å få liten inblick i passet

Tyvärr verkar se som om combatgänget jag älskar å träna med tyvärr inte kan då:-( 

Man peppas av varandra ju så får försöka hitta pepp i några andra haha

Nåja nu ska ja kika runt lite innan de e dags å stänga ögonen för denna dagen

Natt natt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0