Inga planer

Igår hade jag mina föräldrar å syster på "Farsdag middag"
Tjuvstartade eftersom söndagen inte va ledig! Mycke trevligt å jag e så glad att ni ville komma 

Barnen kom i säng senare än vanligt å de resulterade i sovmorgon till kl 9
Gött

Idag hade vi inga planer alls
Vädret va ingen hit direkt å Elias fyller år nästa helg å vi har planerat å köpa honom ett skrivbord

Tittat runt å alla vi hittat har dels varit dyra å de vi hittat på jysk ansåg jag vara ostabilt å inte alls värt pengarna

Så vilket är inte bästa å billigaste möbelaffären?
Jo ikea

Så vi packade in barnen i bilen å smet iväg 
Elias tror fortfarande att de vi köpt är
Ett bord till en som ska komma å hämta de! Vill ju gärna inte ge de innan

Så de va eb smidig handling å innan hemfärd blev de Max
Så sjukt gott
Äter alltid GI-målet fast med pommes å vanlig hamburgare men brödet e så sjukt gott 

Väl hemma blev de lite vila å legobyggande innan Elias å jag tog oss en snabb promenad i höstvädret
Den blev inte lång men 3 km iaf 

Kvällen bjöd på smarrig smörgåstårta


Även så mycke bättre på tvn! Idag blen de visst ett politiskt program 

Så imon blir de mycke åsikter i tidningarna vill ja lova!

Hoppas ni andra haft en tevlig kväll



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0