Längtar

Ja nu längtar ja tills fler bäbisar föds å jag har beställt fotolampor för att kunna utrusta min lilla studio jag tänkt fixa i hobbyrummet just för barn :)

Om nu Elias lånar ut sin hockeyplan haha

Nu finna 2 olika färger på kjolar å hårband till flickor å idag kom denna rosa 



Pojkar får såklart låna denna söta stickade mössan å shortsen men visst är bäbisar vackrast precis som de är:)

Ett par kompisar födde sin dotter för ca 2 veckor sedan å igår kom en liten Melvin till världen :)

Älskade varelser vad ni e betydelsefulla för era föräldrar å släktingar 

Idag har jag å Tuva besökt en betydelsefull människa

Min älskade syster



Hon bjöd på smarrig frukost å Tuva åt nästan upp alla hennes russin 

En snabbsväng till Willys blev de oxå 


Ja lovar att de va hon själv som ville ha korgen framför sig så inte något tror nått annat :)

En oplanerad dejt me fina Madde blev de oxå å lite kikande på Karlssons å växtkraft

Synd man inte är rik för de finns massa kul å fint man vill ha!

Kvällen bjuder på crosstraingen å ja tror de blir lika tufft som vanligt!
Meeeen de blir ju vad man gör de till så låt svetten rinna å kalorierna försvinna :)

Tjollahopp 



Kommentarer
Postat av: Pila

Bra start på dagen❤️ Ni är bäst!

2015-11-17 @ 15:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0