Snö

Ja äntligen kom de lite vitt på backen

Elias (även jag) blev jätteglada så efter frukost smet vi ut direkt å Elias försökte göra en snögubbe
Haha gick ju inte me den lilla mängd som kom


Tuva å elias tog sig lite hopp i studsmattan innan jag började plocka ner den för säsongen




Älsklingen fick byta däck på min bil när han vaknade upp i eftermiddag 
Å jag va ute i skogen å letade lite för å göra om den numera döda höstkransen

Blev ganska bra tycker ja



Blev ett mysigt arrangemang på bordet oxå 
Huset fick ja av Emmelie förra julen efter vårt julbord i sandsjöfors

De e så mysigt!

Nu har vi myst med lite pizza å skasnart  försöka få barnen i säng! 

Hoppas ni andra har en bra fredag 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0