Svenska spel

Idag gick saaben mot Växjö kl 7.30

När ja kom fram till scandic hotell bjöds de på frukost

Kaffe å macka stod de i sms så åt ju en frukost hemma:/ men lite smått å gott åt ja iaf:)

En kollega kom sen å kl 9 startade svenska spels produktutbildning

Alla deras spel gick vi igenom (ej lotter)
Hur man spelar å hur de ser ut å hur kupongerna fylls i


De bjöds även på lunch å ja måste säga att de va så sjukt bra mat där
Jättefint upplagt å 2 olika rätter att välja på
Ett lyxigt förrätts bord med allt möjligt parmaskinka rostade grönsaker 
Bröd 
Champinjoner grönsallad pastasallad kokt lök fetaost å massa massa mer 

Revben eller lax va alternativen å de va så himla gott

Sen va de dags å sätta sig ner igen å lyssna igen

De va ett keno spel där man fick fylla i ett system å sen rättade vi de vi gjort med gårdagens dragning

Hade 3 rätt med kungen :) de va mest av alla de som va där så jag vann en kenotröja haha 


Eftermiddagen gick snabbt å vips va man färdig med utbildningen 
Något klokare blev jag men mest kan ju kunderna redan själva fylla i kupongerna men jag kan hjälpa dom lite lättare om något blivit tokigt :)

Sånt här gillar jag :) träffa folk å få komma ut lite å äta gött



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0