Choklad (avokado) mousse



4 portioner 

Mixa 
2 mogna avokado
1 dl kakao
1 dl kokosgrädde
3 msk fast honung
En nypa salt

Häll upp i skålar eller dessertglas 
Låt stå i kylen ca 45 minuter före
Servering

Värm Mandlar i en torr stekpanna 
Tillsätt 1 msk honung så de smälter 
Lägg upp mandlarna på en tallrik och strö på semsamfrön och flingsalt 
Låt svalna 
Garnera med valfri frukt eller bär

Jag gillar denna å känns lyxigt 
Syrran höll på å spy när ja bjöd henne idag haha

gillar man inte avokado kanske detta inte e nått å testa 


Kommentarer
Postat av: Pila

Förlåt asså, men det växer i munnen av bara tanken på den:/ tvivale! Oförskämt av mig, jag vet! Men ska bjuda igen:)

Svar: Haha Lugnt :) den slank ner i min mage nu haha MER TILL MIG💕
Sandra jennerstrand

2015-10-20 @ 20:13:48
Postat av: Anonym

Haha. Den är ju supergod😉 tur vi gilla olika!!

2015-10-29 @ 17:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0