Mö på schemat

Dagen började med dagislämning för Elias å sen smet vi hem igen för å baka lite

Pepparkaksbollar å bcaabollar med päronsmak


Pepparkaksbollarna gör du så här

Mixa 10 dadlar (glöm ej ta ut kärnorna)
1 dl mandelmjöl
2 dl havregryn
2 tsk pepparkakskrydda
Vatten efter behag så de blir en lagom geggig smet 

Ställ in i kylen en timma så sväller havregrynen lite å rulla sen till bollar
Jag valde å ha kokos på men går å rulla i nötter eller vad man själv gillar

Ett tips är att hälla i lite chiafrön för å få i  sig extra mycke nyttigt :)

Bcaa bollarna 

Blanda 3 dl kvarg med 1 skopa bcaa 
Valfri smak
2 dl hackad kokos
1 msk fiberhusk
Jag hade hackad kokos runtom 

De blev inte så supergoda jag hoppats på och lite för lösa så de receptet får ja nog mixtra lite med 

Tog lite hemmaträning nu när vädret varit skit idag på förmiddagen

Tuva hade hand om vattenflaskan å kom titt som stätt fram med den å hängde på mig när jag gjorde armhävningar å va vansinnig när jag inte lämnade ifrån mig mitt cx band haha

Förmiddagen sprang iväg å Elias hämtade sen hem 

Massage idag me å denna massagen varade hela tiden ut:) han hade inte jouren idag haha

Vidare hem för en snabb mellis innan jag å barnen smet iväg på gympan
Mellisen fick ja inte ha för mej själv



Nu e ja helt slut å slöar i soffan å kikar på modus 

Hoppas ni haft en bra dag 

Kommentarer
Postat av: Pila

Supermorsan❤️

2015-10-22 @ 00:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0