Mör i kroppen

Ja oj vad crosstraingen va tuff ikväll 

Många reps å benen får alltid jobba så sjukt mycke 
Det e iof nått ja gärna gör då rumpa å lår måste tajtas till

Igår combat idag crossen å imon pump 
Sen e jag klar för denna veckan me träningen

Torsdag har Elias hockey å fredag e de tjejmiddag me ett gäng härliga tjejer å lördagen har ja en familjefotografering
Söndag ULLARED

Hönni! Jag blir så oroligt glad när ja får mejl å mess ang mina bilder å att ni vill ha min hjälp
Jag e inte nån expert på å fota men lär mej mer för varje gång å att få fota era barn å vackra bäbismagar å familjer gör mej otroligt glad
Jag hoppas verkligen kunna få till fotona så ni blir ännu gladare än vad jag blir 💜

I eftermiddags taggade jag kvällen träning med en smarrig mellis 
Bananpannkaka (mixa 1 banan/2ägg)
Jag hade i lite vaniljpulver å stekte i kokosolja
Till de hade jag hallon kokos havtorn å en klick jordnötssmör

Mums


Nehe dags å sova 
Gäller å passa på medans barnen sover djupt 
Mina älskade barn! Ni ger er mamma många härliga skratt 💕





Kommentarer
Postat av: Pila

De där två kommer ha så grymt kul ihop framöver..
Jösses, den ena är värre än den andra:D
ren glädje när de ser varandra..
Göllisar!!

2015-10-06 @ 21:48:20
Postat av: Cicci

Hjälp. Va lika de var här!!! 😊 Sötnötar!

2015-10-11 @ 08:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0