Tandläkaren

Idag va de då dags för tandläkaren för Tuva
Tror ni hon öppnade munnen?
Nääää
Hon ville inte sitta i mitt knä någon längre tid heller så efter att jag fått berätta vilka tänder hon fått smet hon ut till sköterskorna å sprang runt å fick tandborstar 

Elias fick försöka stoppa henne Haha


Efter kände jag bara för å va ute i härliga solen 
Fick fjäska massa för Elias innan han faktiskt ville följa me ut å väl uppe i lekparken så bajsar hon självklart å de va bara å vända hemåt 
Väl hemma så inser ja att hon tappat en sko! 
Bara å vända å de.e tur vi inte har långt till lekparken

Asså trodde ja skulle börja gråta där ett tag av all otur
Men fick med mig barnen ut på picnick i trädgården å sen va ute ett tag till

Mamma Melinda å Andrea kom inåt vid 12 å vi inväntade Patrik å Daniel som va ute å letade gäddor i grumlan 

När de kommit hem smet vi ut till sandjöfors för smarrig planka

Kvällen har bestått av en härlig cykeltur i höstvädret å med musik i öronen
Jag kände att de va välbehövligt å komma ut lite på egen hand å ladda batterierna

Jag börjar jobba mina helger imon å jag mår så jäkla dåligt över att jag e så pass osäker på spelet i förbutiken 

Jag kände tom av magkatarr igår men mått lite bättre i magen idag
Men grubblar å har svårt å släppa oron
Men men de får gå som de går

Nehe dags å slänga sig i bingen snart
Ha en trevlig helg allihopa



Kommentarer
Postat av: Erica Gunnar

Det kommer gå kanon på jobbet. Det gör det alltid när man väl kommer igång. Ha en bra helg. / erica

Svar: Tack för stöttningen:)
Sandra jennerstrand

2015-10-03 @ 13:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0