Nackspärr

I fredags vaknade jag med en hemsk nackspärr
Antog att det va cxpasset jag ansträngt mig mycke i och en oskön sovstil ställt till de å gett mig nackspärr blandat med träningsvärk


Men efter några dagar gick de över och crosstrainern igår gick gallant trots belastning på nacken vid benböj och även många många thrusters och puschpress

Idag smet jag ner till syrran för ett gympass
Började å värma upp å sen ville jag köra ett genomgående benpass
Va på lite maskiner å fortsatte sen in i salen för utfallsgång med skivstång

Efter det körde vi lite squats å gick sen över på rodd och skulle köra lite powerpress
Valde å öka vikten till det ja brukar ha på pumpen men efter ca 4 pressar ilade de till i nacken å det va bara å ge upp
Svårt å hålla huvudet rakt å minsta vinkel bakåt fick mig att vilja börja gråta

Det som hjälper nu tänkte ja är ett besök på km kliniken så ringer direkt å kollar om de fanns akuttid Idag

Andreas Som e massör hade en tid nu i eftermiddags så de fick ja ge en chans
Daniel började jobba kl 14 så de va bara å åka dit med båda barnen!

Tuva lät ja va vaken längre å hade hoppats på att hon skulle somnat innan ja hade gått in med vagnen
Elias å Tuva hann va lite i lekparken innan ja smet in så hade de båda roat sig lite å hoppet fanns att jag skulle få ha 2 lugna barn med mig dit





Innan vi går in förklarar ja läget för Elias å att jag hoppas på att han hjälper mig med Tuva ifall hon blir gnällig å försöker ta sig ur vagnen
Hade med lite kex som muta

Men jag e så stolt över dom båda
Tuva hörde jag 3 gånger under 30'minuter
Elias roade henne å han gick lite ut å in å kollade på tv ute i receptionen
Men sen när ja reste mig upp stod Elias å gungande vagnen där en sovande Tuva satt

Oroade mig en massa för att de skulle va mycke gråt å tjat men de gick gallant

Dock hjälpte de lite lite med massagen men bokade upp mig till kiropraktorn Tony som faktiskt hade en Lucka på fredag så de ska bli skönt å få slippa denna nerven som ligger i kläm

Får nog bli mindre vikter då stången ska över huvudet ett tag framöver

Kvällen avslutade med massa legobyggande för Elias å mej å massa plockande å traskande för Tuvas del!

Nu e mamma Sandra trött
Natt natt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0