Härligt väder

Efter en snabb arbetsdag åkte ja hem å hämtade hem mina vackra barn från dagis
 
Tog oss lite mat i magen innan sambon vaknade till liv (jobbar natt)
 
Sen smet vi alla 4 iväg me Daniels båt mot Grumlan.
 
Han har köpt en ny båtmotor som han tyckte gick mysko så ville testköra igen
 
Så tog me mig kameran idag
 
Elias å Daniel fick ta en tur i båten medans Tuva å jag smet iväg på en liten promenad bort till badplatsen å kollade läget..
 
Hur skönt väder som helst...
 
så ja nöjt för fullo
 
 
Det är nått visst men å kasta sten asså
han hade nog kunnat stå där flera timmar till men fick med honom hem tillslut:)
lite kaffe på baksidan å sen lite snabb förebredelse av kvällsmaten innan det fick bli ett combatpass
 
Hade tänkt ta de lugnt men de gick som vanligt inte hålla igen när man väl är där:)
Gäller å ta vara på tillfällerna man är på plats..:)
Nu får vi se när nästa träningspass blir av... gillar inte mina nya arbetstider. Speciellt inte de som är tll 18,15 och 21.15 men men de kunde varit väldigt mycke värre så ska egentligen inte klaga :)
 
Ikväll börjar Biggest loser.. ska bli kul å få lite motivation
ha de bäst
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0