Ny vecka

Denna helgen sprang iväg

Ullared igår me syrran!
Min mage å jag va osams precis innan vi skulle åka å varit lite ur balans några dagar så blev både förbannad lite orolig å ledsen

Men inget kan stoppa en sjukt shoppingsugen Sandra så tog mej en imodium och tog med extra kläder å stack iväg

Men blev inte nått toabesök mer under hela gårdagen så ja e glad ja åkte

Mycke folk men inga köer alls så de måste man kalla godkänt👍🏻

Fyndade en del kläder men tyvärr har de inte samma priser längre tycker ja så se e lika billigt för barnkläder å även damkläder som på h&m 

Men är nöjd med allt ja hittade å en spänd Elias tog snabbt å kollade igenom alla kassar!

Brukar köpa på mig lire leksaker som är billiga till andra barn när de har kalas å Elias e duktig å förstående att alla saker inte va till honom!

Idag blev de jobb till 13 sen hem snabbt å vidare till mvc för blodtryckskoll
Brukade visst va krav på de 1 år efter förlossning

Vid 17 kom Lisa å passade barnen åt mej så ja kunde köra ett pass bodypump 

De va sjukt kul å jag längtar redan tillnästa träningspass

Älskar känslan när svetten rinner om hela kroppen å kroppen sammarbetar å orkar med mer än vad man tror!

Snart biggest loser sen bums i säng igen för
Imon vankas de jobb igen:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0