Heldag i v-rum

Efter frukosten idag smet ja å barnen ner till virserum för å hälsa på mor å far

De blev först ett stopp där vi köpte Elias ett par crosstövlar:)

sen smet ja ner med barnen hos mor å far innan ja åkte till jobbet å sa hej:)
Shoppade lite 1:- frallor som vi slltid har erbjudande på på onsdagar

Tog oss en snabb fika innan vi gick till min mormor å hälsade på!
Köpte henne lite tidningar å frallor oxå såklart 
Tänk så ensamt de måste va å sitta själv dag ut å dag in i en lägenhet på andra våningen med vetskapen om att man inte kan ta sig ut på egen hand pga dåliga knän!

De tillfällena som ges med sällskap njuter hon till fullo av!

Elias å Tuva tycker de e kul å leka med rullator så fick höra en gång av Elias
-mamma, kan vi inte köpa en sån här!

Öh 3!!!! Cyklar en kickbike en nyköpt cross räckte inte eller?

Haha 





De kör som galningar 

Efteråt åkte vi me mamma tilö mörlunda för hon skulle till läkaren så då passade vi på å titta till mina morbröder å morfars gravar!

Sällan jag e åt de hållet så kändes bra å få säga hej till dom:)

Efter middag å kaffe hos mamma å pappa bar de av hemåt igen!

Kvällen bjöd på ett Härligt combatpass!
Satan vilket pass jag gjorde
Försökte hålla igen lite pga nacken som strejkade förra vexkan men de gick inte haha man rycks lixom me å de där jävla runningman knees gav ja gärnet i!

Härligt å va tebax på gymmet å låta svetten flyga omkring mig:)

Spegelbilden va inte densamma som ja såg i maj måndag men den ska tebax dit! :)

Imon inskolning för Tuva igen å fritids för Elias!

Natti natti 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0