Sista dagen av året

ja imon e de dags för årets sista dag
 
Ska spendera ett par timmar på jobbet först innan kvällen spenderas hos vänner
 
Jag har lovat mig själv att mitt nyårslöfte är att låta kroppen må bra
Inte förstöra den som ja gjort under året som gott och låta ännu fler kilon lagras
 
skäms att skriva de men nästa 10 kg har ja ökat sedan juni så har minst 10 kilo som ska bort
 
vet ja har många omkring mig som ska stötta mig och vi ska kämpa tillsammans för ett friskare å hälsosammare liv
 
Vet ja inte e ensam om å ha detta löftet så HEJJA OSS!
 
hoppas ni tar de lugnt me alkoholen och fyverkerierna imon så alla mår bra på söndag
 
hejdå 2016 å varmt välkommen 2017
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0