Mina fina

Idag fyller älsklingen min år
Han hade vi varit å shoppat paket till igår

Ett fiskedrag å presentkort i fiskebutiken fick de bli 
Elias å ja sjöng för honom idag å morgonen å Tuva låg jämte honom i sängen å viftade i takt till den vackra sången:)

Mina Goa barn barn!
De e så Goa mot varandra (för de mesta)

Va skönt å få en stund tillsammans med familjen på morgonen innan de bar av neråt jobbet för 5 dagen i rad

Eftermiddagen blev kortare än vanligt på jobbet då Daniel jobbar eftermiddagspass denna veckan har en arbetskamrat Ställt upp å tagit 3 timmar längre var 3:e vecka!

Sååå tacksam över detta så vårt livspussel ska fungera

Eftermiddagen bestod av lite snabb streethockey med Elias på gatan innan de blev gympa

Cicci som håller i gympan ringde 30 min innan de började å frågade om ja kunde va snäll å hålla i de för hennes son hade blivit sjuk å visst kunde ja de:)

Väl där är de bara jag Tuva Elias Malin å nellie 

Så de blev inte så mycke till gympa med barnen fick ju göra precis vad de ville å de va mer än nöjda :)

Märks att de e vabbruari asså!

Kvällen kom å efter kvällsmaten så poppade Elias lite popcorn till farmen

Hel nöjda barn asså


1 dag kvar å jobba sen e de 3 hela dagarna ledig helg!

Ha de bäst



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0