De går framåt

Då e de bara en dag kvar av första inskolningsveckan

De har gått super å de känns som om den stora skillnaden kommer nästa vecka då det är lämning och att sova där! Får väl se hur de går men jag är inte orolig för framtiden 

Att inte komma till ro första gången kan ja förstå:)

Eftermiddagen kom å de blev en snabb visit neråt virserum för å hämta mitt nya jobbschema 

Detta kommer bli bra känner jag
Så tacksam över att de hjälper mej med att ordna tiderna efter dagis öppettider

Jag kommer ha mycke tid för min familj å jag e så sjukt glad över detta

Trivs på bygget där nere å jag önskar såklart att stället låg här i Vetlanda men de går snabbt å pendla iof

Hade trevligt besök här ikväll å hon pendlar varje dag flera mil längre än mig så borde inte klaga:)

Himla kul ni kom idag :) 

Grabbarna är på hockey så nu är de tyst här hemma!

för denna donnan sover gott nu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0