1 arbetsdagen gjord

Igår va de åter tebax till verkligheten!
Men inte som ordinarie personal utan som en kollega!

Han e så otroligt snäll som förbereder å gör så gott som allt för att jag ska slippa de svåra! Han kom tom till jobbet igår å hjäpte mig beställa å gå igenom vissa saker :) 

Dagen flöt på bra! Kul å va tillbaka med kollegorna! Trots att de saknas några som nu fått sin efterlängtade semester :)

efter jibbet igår tog Tuva å jag en cykeltur i värmen! Svalkar lite när de fläktar 

Letade hästar som vi ville ge lite gott till men de va inte ute! 

Men jag fick röra på mig lite iaf 
ArbetsByxorna satt åt igår 
Oj oj!

Så nu e de hälsosammare val å mer motion som gäller då träningspassen e allt för få på gymmet! 

Daniel å Elias va å köpte ett kastspö till Elias igår!

Å de va en höjdare! 

Tyvärr inte nån fisk som nappade igår 
Han e duktig iaf:)

Kvällen fick avslutas med ett dopp i Emån för Elias del! Han e nog mer fisk än människa haha



Idag e man ledig så de ska försökas hinna me både de ena å de andra men de ser tyvärr ut å vli sämre väder nu! 

Men de behövs regn! Massa regn!!! 

Ha de bäst 

Tjopp tjopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0