Helgen som gått

Ja oj va den har sprungit iväg

Fredagen va ja ledig (som alltid)
Tuva å ja va på besök på bäckseda förskola en sväng på förmiddagen 

Hon ska börja där efter semestern å de känns toppen:)
Kommer Sakna alla underbara fröknar på kvarnen en hel del:/

Ett dagis ja verkligen rekommenderar er andra 👍🏻

Sen smet sonen till Öland med farmor å farfar för å va där hela helgen i deras husvagn

Jag å Tuva smet till jessie å Madde på fika å promenad 

Daniel började byta tak på alltanen
Regnat in på flera ställen så fick köpa ett mer hållbart nu så får hoppas de ska tåla vintern lite bättre oxå!
De andra sprack nog mest pga kylan 

Kvällen planerade vi grillat å vips fick vi fint sällskap av Lisa å Alex 
Satt å lyssnade på massa bra musik å hade de så trevligt

Tuva höll sig vaken fram till 23 innan hon somnade i Lisas famn!

Vid halv 12 somnade jag å de va dags å förbereda sig mentalt inför en jobbhelg

Jobb fram till 14 sen hem till ett tomt tyst hus!
Tuva hade Daniel sjussat till mamma å pappa eftersom de va 30-årsfest för Matilda igår:)

En mycke trevlig kväll me super god mat å trevligt sällskap 

Kl 01 somnade jag som en stock å kl 6.15 ringde klockan å vidare ner till ännu en arbetsdag som slutade 14 även idag

Hämtade med mig Tuva hem å har i eftermiddag varvat vila med lite lek å cykeltur 

Nu känns de att de varit lite för lite sömn:/

Meeeeen de finns de som har de värre ikväll ska ja meddela er:)

Elias e fortfarande på Öland å kommer hem imon!

Saknar honom nått enormt

Tur ja har en av mina fina hemma hos mig

Imon e de röd dag men de struntar oftast butiker i så de e jobb som står på schemat igen!
Men en kortare dag och en mer välbetald sådan:)

Nu längtar jag tills nästa helg då jag ska umgås mycke med familjen igen! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0