Sömnlöst

I 3 nätter har Tuva haft en intensiv å hemsk hosta!

Som tur va har de bara varit en tidig arbetsdag för oss å Tuva har varit pigg om dagarna!

Men igår hade hon ett par timmar hemma med faster Lisa!

Jag jobbade från 12-21.15 å ja kan säga att när klockan va 18 började mina händer å ansikte domna bort å sticka mysko! Jag va helt helt slut på hemvägen:/ 

Även inatt va de vaket mellan 2-6 
Så ringde Eksjö å fick rådet att inhalera henne ordentligt under en hel timma så hennes andra medecin verkligen kommer hela vägen ner i lungorna!

Hon kämpar verkligen å försöker få upp slemmet men de sitter fast å de rosslar å bubblar lixom i hennes lungor!

Idag smet Elias me faster Lisa å Alex till jkpg för å kolla på dinosaurier
På jurassic expo eller vad de hette!

Men de va visst utklädda dinosaurier som sprang runt å då blev han rädd så de blev inte något längre besök tyvärr:/

Kanske inre så smidigt å jaga mindre barn haha

Tuva å jag har tvättat å ja har försökt å plocka lite här hemma!
Har även haft besök av mira:)

Lisa å Alex hund så hon slapp va hemma helt ensam hela dagen de va borta :)

Nu börjar mina ögon gå i kors å vi håller på å inhalera Tuva inför en förhoppningsvis bättre natt



Åkte å hälsade på pila en snabbis på hennes jobb!

Tuva har lärt sig vad denna står i butiken! Lika glad i den som hennes storebror va när han va liten:)





Kommentarer
Postat av: Pila

Den lyckan som gick genom min kropp när ni klev in va obeskrivlig.. Precis vad jag behövde<3

Svar: Vi visste allt att du skulle bli på bättre humör:)
Sandra jennerstrand

2016-06-10 @ 21:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0