Du envisa barn

Ja nu har syskonen börjat småbråka

Tuva e en envis Donna som gärna vill retas med storebror å tillåter honom knappt Va i närheten av mig

När Elias har nått hon vill ha e hon snabbt framme å river eller nyper honom

Stackars Elias 

Jag e sjukt glad över att Elias e så pass snäll och inte ger igen på henne

tur e väl att hon gärna kommer å kramas å säger förlåt på så vis så fort hon märker att hon gjort honom ledsen!
De kan va rejäla klösmärken 

Elias har ett helvete just nu med sina armbågar som kliar å kliar
Han har fått utslag där å de jag trodde först va molusker som spridit sig dit va nog nått annat men vet inte vad ännu

Moluskerna infekterad en efter en å de sprider sig mer å mer så nu får de allt va nog

Aloe Vera morgon å kväll ska ja smörja honom med för har både läst å sett att de e de bästa mot just molusker 

Vill inte att de ska spridas mer å speciellt inte upp i ansiktet 
Får hoppas detta hjälper snabbt så han slipper ligga å gråta om nätterna för de kliar så

Jobbat en kortare dag idag eftersom Daniel har eftermiddagspass denna veckan

Han å jag har setts 1 timma änsålänge (räknar inte med ett hej innan han somnar när han kommer å lägger sig) ses inte nått imon heller men lediga på fredag iaf:)

Får skriva lappar till varandra för nämna viktiga saker som vi inte hinner diskutera i telefon!

Eftermiddagen idag fick bli en timma ute efter dagis! Solen sken och ja behövde frisk luft å njuta av lite vårväder

Blev lite fotboll cykeltur streethockey sandlådelek och en snabb gungtur








Ikväll tog de 80 minuter å få Tuva å somna! Lägger oss jämte henne i vår säng (bortskämd me de) å försöker få henne att varva ner å ligger å klappar men hon e inte alls trött utan ligger å sjunger bökar runt babblar som om hon räknar 

Jag lägger henne ner gång på gång men hon bara skrattar 

Det e dags å låta henne va vaken hela dagarna nu sålänge hon sover till 7

Går inte ha de så här å stackars Elias får ju ligga ensam å vänta i sitt rum! Iof med ipaden men ja vill inte att han ska känna sig utanför å ensam!

Så fort ja lämnar henne e de gallskrik å hon följer efter mig!

Ne de får bli ändring på detta! Jag som vill styra lite om kvällarna kan ju inte hinna me de utan när de väl somnat e de dags för mig å sova! 

Nåja det e väl tur man inte har de värre 

Natt natt på er🌸

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0