Bodypump

Ikväll körde syrran å jag ett pass ihop
Va rätt länge sen nu:-( 

Vi båda jobbar dumma tider så man får njuta av de tillfällen som ges

Ikväll va de tufft
de värkte i varenda muskel men vi gjorde de grymt bra!

Jag kände hur endorfinerna smög sig fram å kunde inte annat än le när jag kände hur svetten rann om mig

att det kan ge mej sån glädje ?!
De gör ju lixom ont å de e tung haha men e de inte de så känns de inte som om man gjort nått bra:/ 

Så nu hoppas vi på grym träningsvärk och att vi snart kan träna ihop igen

Vi behövde detta passet ikväll 💪🏻👍🏻

Du e grym du sis
💪🏻

Kommentarer
Postat av: Pila

Ah men du raa..:)
Ja det behövde vi verkligen..
Trots lång jobbdag så va det precis vad våra huvuden ville ha:)
Du o jag syrran!!

2016-05-04 @ 22:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0