De rullar på

Då har jag jobbar 4 dagar på Maxi å första veckan e avklarad 


Hjärnan går på högvarv varje dag men känner att jag kommit in i gänget å varit varmt välkommen 

Trevligt gäng å jobba me å alla hälsar glatt på varandra!

Jag har inte direkt koll på vart jag ska va men varit en dag i scanningen å en dag blandat med kassa scanning å sen delidisken å alla deras sorter 

Oj vad de har mycke å välja på:)

Idsg va de förbutik som gällde 

Jag var inte direkt koll på vart allt finns å vilka nummer å regler de har men på god väg
Ångar inte en sekund att jag bytt jobb trots att jag saknar mina kompisar där nere på krysset 

Några gamla stamkunder har dykt upp på Maxi så de har varit kul å se dom:)

Nästa vecka e de dags för en mer intensiv vecka me lite fler kvällar på schemat å helg

Så välkommen in på Maxi 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0