Hösten e på ingång

Sommaren e underbart vacker med alla blommor å sena ljumna kvällar 


Men jag har en liten kärlek till hösten oxå
Kalla friska promenader å solen som lyser upp alla vackra färger på träden 

Idag tog ja med mej vackra Tuva till mitt favoritställe där jag ofta fotograferar 

Rönnbärsträdet va så fint ikväll med solens sista strålar som kröp fram mellan grenarna 


Så glad att jag valde å köpa en ny kamera å ännu gladare är jag för jag fick detta bästa objektivet på köpet 👍🏻


Behöver inte lägga en massa tid på å redigera dom i datorn efteråt utan blir perfekta (enligt mej) i kameran direkt 

Nu längtar jag efter de rikfigt fina höstdagarna då jag iaf har en gravidfotografering inplanerad :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0