Gott nytt år

Året som varit har varit både positivt å negativ 

Jag å syrran fyllde 30 år 
Barnens kusin Hanna kom till världen 
Lilla mormor fick somna in i sitt hem💕
Utlandsresa med hela gänget 
Jag fick äntligen jobb på maxi
Barnen har fått vara så gott som frisks hela året 

Vi har haft en helt ok år å trots att jag just nu ligger i feber för 3:e dagen i rad så e ja taggad för ett nytt år!

Ska spela Bingolotto å idag e jag värd en högvinst faktiskt 

Lilla tuva börjar me bli krasslig så vi har sovit lite precis!

Får väl se hur de blir med jobbet på tisdag om ja e feberfri imon eller ej!

Hoppas ni alla får en trevlig kväll ikväll å akta er för fyrverkerierna å ta de lugnt med alkoholen 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0