Dags att byta jobb

I över 10 år har jag jobbat på Ica nära krysset i Virserum


Där fick ja min praktik å sommarjobbade lite innan ja fick chansen att gå på ett mammavikariet som sedan ledde till en fast tjänst vid ägarbyte av butiken

När jag å Daniel flyttade ihop i Vetlanda började mitt pendlande fram å tebax till jobbet

Åren har gått å årstiderna har passerat år efter år me snöstorm halka å fina vägar vår å sommar!

Men nu e de daga å komma hem!
Fått chansen att jobba på Maxi här i Vetlanda så efter sommaren byter ja från den lilla butiken till den stooora!

Känns lite otäckt samtidigt som de ska bli skönt å få slippa köra! Många timmar i veckan som man istället kan lägga på barnen å sen e de ju helt klart en hel del pengar man sparar! 

Kommer nog gå gallant detta!

Måste bara intala mig själv att jag inte kommer kunna lära mej allt på 1 arbetsdag :)

Har ju lite för höga krav på mig själv haha
Men först ska ja ta mej eebmon 3 intensiva semesterveckor innan jag tar 3 härliga veckorna semester :)

Å även midsommar blir en tuff helg
! sill e folket galna i :) 

Fullt ös i butiken nu!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0