Ledig dag 💕

Idag va de skönt att fÄ umgÄs me barnen Ä bara vara ledig frÄn jobbet


De e Virserums musikdagar denna veckan sĂ„ mycke folk! 

De e upplÀrningsvecka Ä sista veckan me ordinarie personal

Det Àr dags för ena halvan att ta semester i 3 veckor

Ja mÄr skit redan nu sÄ mÄste försöka tÀnka att jag inte kan fÄ allt att bli perfekt

Jag ska bestÀlla de mesta men hinner inte plocka nÄtt av de utan de fÄr jag hjÀlp med! De e inte sÄ lÀtt dÄ Ä veta vad som finns Ä vad som behövs !

Men ja ska försöka varva ner Ä ta de i den takten jag mÄr bÀst av!
Att va perfektionist Ä ha höga krav pÄ mej sjÀlv passar inte in just nu nÀr de e sommar i en liten butik med ovan personal Ä mer kunder Ä varor som ska tas om hand

NÄja! Nu ska ja lÀgga mej Ä hoppas pÄ en god natts sömn

Sover nog gott efter att ha varit pĂ„ bodypump ikvĂ€ll 

Sista pĂ„ lĂ€nge för de e inte nĂ„tt pĂ„ hela semestern 

Ska komma igÄng me hemmapass nÀr ja e ledig tÀnkte ja! Men mÄste hitta lite mer motivation isÄfall :/

Ganska sĂ„ dĂ„ligt me de just  nu!

Samtidigt e de svĂ„rt Ă„ va skĂ€rpt me kosten nĂ€r de inte finns rutiner Ă„ ja stressar en massa 

NĂ„ja de nĂ€rmar sig jobbyte dĂ€r ja inte ska behöva ha sĂ„ stora krav Ă„ ansvar 




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0