Kroppen säger ifrån

Asså ja förstår inte vad ja håller på med


Kroppen skriker efter hjälp å hjälper ja den?Öh Ne!
Ja ger den bara mer problem 

Äter som en häst å bara skräpmat å skit
Huvudet värker å kroppen sväller å ryggen ömmar å humöret e i botten

Ja måste upp till toppen igen å de e snart
För första gången i mitt liv känner ja skam   Över mitt utseende 
 
De tar emot när barnen säger de vill till Sävsjö å bada!

Jag måste ta tag i detta å ge denna kropp de den förtjänar

Nu har svanken fått mej ur balans totalt me kosten för jag kan fokusera på kosten bäst när träningen finns med i vardagen å de gör den inte nu 
Ja har forfarande känningar i svanken så lommar bli utan träning nästa vecka å försöka fokusera på promenader å stärkande övningar hemma

Ja har bara en kropp å ja Vill ge det de den e värd
Omsorg å kärlek

Nu dödar ja den!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0